چرا نمایشگاه بوشهر

چرا نمایشگاه بوشهر

در ايران حدود 1000 شرکت در زمينه ساخت تجهيزات جانبي و ارائه خدمات صنايع دريايي و دریانوردی فعاليت مي‌کنند. اما کماکان يکي از مشکلات اين صنعت زنجيره تامين گسسته آن است. از سوی ديگر، ارتباطات بين شرکت‌های بزرگ و اصلی و شرکت‌های موجود در زنجيره تامين صنايع دریایی و فراساحل ضعيف است که اين امر به ايجاد فضای ناسالم رقابتي منجر مي‌شود. در این راستا برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریا نوردی ایران در بوشهر باعث تسهیل دسترسي پذيری صنایع بزرگ دریایی و دریا نوردی به تامين‌کنندگان تجهیزات و ارائه کنندگان خدمات در این حوزه می شود. همچنین این بهم رسانی عرضه و تقاضا باعث افزایش سرعت تکميل سفارشات نهايي و توسعه شرکت های فناور و دانش بنیان در این حوزه خواهد شد. استان بوشهر با داشتن بیشترین مرز آبی با خلیج فارس و همچنین وجود صنایع بزرگ دریایی از جمله کارخانه نوآوری صنایع دریایی ایران، شرکت صدرا، شرکت نفت فلات قاره، شرکت کشتی سازی محلاتی، شرکت فناوری آب‌های عمیق(DOT) و شرکت‌های لج سازی و قایق سازی دارای پتانسیل رشد بسیار بالای در حوزه اقتصاد دریا پایه می باشد. از این رو حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت معرفی بیشتر محصولات و توانمندی های‌صنایع و ورود به بازار های جدید در کشور خواهد بود.

شما محصولات و خدمات خود را به هزاران مصرف کننده ارائه خواهید کرد

این نمایشگاه شبکه‌سازی، بازار سازی را در میان مشتریان جدید و همچنین ایجاد یک محیط دوستانه برای حفظ و تقویت روابط تجاری موجود با پیمانکاران را تضمین می‌کند. جلسات B2B  با ایجاد اعتماد متقابل و یافتن فرصت های بیشتر منافع  طرفین را تسهیل می کند. بنابراین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی آینده ای مطمئن را برای این صنعت ایجاد و بر کارایی عملیات تجاری تأکید می کند.

 

شما دانش ارزشمندی به دست خواهید آورد و در مورد نوآوری های بازار یاد خواهید گرفت

در تجارت، شما نمی توانید ثابت قدم باشید. در طول دوره های آموزشی، سمینارها و کنفرانس های صنعتی، دانش ارزشمندی را به دست خواهید آورد که می توانید آنها را در عمل به کار ببرید و با بازدید از نمایشگاه های تجاری ما، آخرین تجهیزات و راه حل های حوزه توسعه دریامحور را کشف کنید.

 

برقراری تماس های تجاری اثربخش

در طول نمایشگاه شما مذاکره های متفاوتی را تجربه خواهید کرد و روابط تجاری ارزشمندی ایجاد می کنید که منجر به قراردادهای جدید می شود. نمایشگاه‌ها فرصتی بی‌نظیر نه تنها برای ایجاد بانکی از مشتریان جدید، بلکه برای شنیدن نیازهای آنهاست که به شما این را امکان می‌دهد پیشنهاد خود را حتی بهتر با انتظارات مشتریان تنظیم کنید، که در نهایت درآمد شرکت شما افزایش خواهد یافت.