ضوابط و شرایط

ضوابط و شرایط

فرم تعهد شرایط و ضوابط

حضور در دومین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران

 

دانلود فرم شرایط و ضوابط نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی ایران

 

اطلاعات برگزارکننده :

مجری : شرکت تدبیر اندیشان ایده بان لیان

وبسایت  :  maritimexpo.ir 

ایمیل ثبت نام: maritimexpo@gmail.com

نحوه ثبت نام

ثبت نام در نمایشگاه به صورت اینترنتی و از طریق تکمیل فرم آنلاین و آفلاین می‌باشد وکلیه متقاضیان برای حضور دراین نمایشگاه، می بایست نسبت به انجام کامل مراحل ثبت نام و تکمیل مدارك ثبت نام اقدام نمایند.

مراحل لازم جهت پیش ثبت نام به شرح ذیل می باشد:

  1. ثبت نام اولیه از طریق وب سایت رسمی نمایشگاه و یا تکمیل فرم ثبت نام و پیش پرداخت هزینه نمایشگاه(40% مبلغ فاکتور).
  2. ستاد برگزاری پس از بررسی فرم ارسال شده توسط متقاضیان و در صورت کامل بودن اطلاعات نسبت به تایید ثبت نام اقدام خواهد نمود.
  3. پس از تایید فرم ثبت نام اولیه و انجام پیش پرداخت هزینه‌های نمایشگاه(40% فاکتور)، دبیرخانه بعد از اتمام روند ثبت‌نام نمایشگاه نسبت به جانمایی براساس اولویت ثبت‌نام، فیش های واریزی و شرایط مدنظر مجری نمایشگاه اقدام می‌نماید (امکان اصلاح درخواست ها در شرایط خاص و با تایید ستاد برگزاری امکان پذیر می‌باشد.( نکته : متقاضیان می‌بایست در انتخاب نوع غرفه درخواستی اعم از غرفه‌های ریالی و یا غرفه‌های ارزی با توجه به قوانین و مقررات بخش ارزی اقدام نمایند. بدیهی است ستاد برگزاری ضمن بررسی متقاضیان راسا ً نسبت به تایید یا عدم تایید وضعیت ارزی متقاضیان (نماینده شرکت خارجی یا ارائه محصولات شرکت های خارجی در نمایشگاه) اقدام خواهد نمود و متقاضیان حق هرگونه اعتراضی را در این خصوص از خود سلب می‌نمایند.
  4. ستاد برگزاری پس از بررسی درخواست‌های متقاضیان نسبت به تایید یا عدم تایید درخواست ها اقدام خواهد نمود، در صورتی که درخواست ثبت‌نام تایید گردد متقاضی می‌بایست با انجام پرداخت هزینه‌های نمایشگاه ثبت‌نام خود را نهایی نماید ، همچنین درصورتی که درخواست متقاضی تایید نشود این امر از طریق ایمیل یا تماس به اطلاع متقاضی خواهد رسید و متقاضی می‌تواند نسبت به رفع نواقص یا تغییر درخواست اقدام و مجددا درخواست‌های جدید خود را ارسال نماید.
  5. پرداخت‌ها می‌بایست به حساب شرکت تدبیر اندیشان ایده بان لیان واریز گردد و ارسال تصویر فیش واریزی حداکثر 3 روز کاری پس از تایید درخواست سفارش غرفه الزامی می باشد.)این فیش می‌بایست خوانا بوده و با فرمت JPG یا Pdf اسکن ارسال گردد.(
  6. شرکت های ارائه دهنده خدمات یا محصولات ارزی علاوه بر مبلغ ریالی ملزم به پرداخت مبلغ ثابت۵۰۰ دلار برای کل فضای درخواستی می‌باشند.
  7. در صورت عدم اعلام ارائه محصولات خارجی یا نمایندگی رسمی شرکت های خارجی در زمان ثبت نام توسط متقاضیان حضور نمایشگاه و تشخیص صحت این موضوع در زمان برگزاری نمایشگاه، 3۰درصد به مبلغ فوق الذکر(بند6) به عنوان جریمه اضافه گردیده و شرکت متقاضی ملزم به پرداخت آن تا 24 ساعت پس از اعلام می باشد و حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.
  8. پس از انجام کلیه مراحل ثبت‌نام ، پرداخت هزینه‌های ثبت‌نام و با تایید ستاد ، وضعیت ثبت‌نام متقاضیان از حالت پیش ثبت‌نام به ثبت نام قطعی تغییر داده خواهد شد، بدیهی است در صورتی که متقاضیان ثبت‌نام خود را با ارسال تعهدنامه(فرم شرایط و ضوابط)قطعی ننمایند حتی در صورت واریز وجه نیز ستاد برگزاری می‌تواند نسبت به واگذاری فضای درخواستی آنان به سایر متقاضیان اقدام و متقاضی مذکور که ثبت نام خود را قطعی ننموده است حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می نماید.

*لازم به ذکر است عدم انجام هر یک از موارد فوق موجب قطعی نشدن ثبت‌نام متقاضی خواهد بود و ستاد برگزاری هیچگونه مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از آن نخواهد داشت.*کلیه اطلاعات شرکت کنندگان در  نمایشگاه طبق اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام پذیرفته می‌شود که عینا در موضوعات مرتبط مورد استفاده قرار خواهد گرفت لذا ستاد برگزاری مسئولیتی درقبال صحت مطالب نخواهد داشت.

فضای نمایشگاهی و خدمات قابل ارائه :

الف)فضای داخل سالن ها با تجهیزات:

1 . حداقل متراژ غرفه ارزی و یا ریالی داخل سالن 24متر مربع و حداکثر فضا می‌بایست ضریبی از 12 باشد.

2 . تجهیزات عمومی غرفه‌های عادی نمایشگاهی داخل سالن به شرح زیر می باشند:

1- سر درب غرفه    2-دیوارهای پارتیشن غرفه      3-موکت

4–روشنایی متعارف ویک عدد پریز برق

ب)ویژگی ها و شرایط غرفه ها:

1 . در صورت وارد آوردن هر گونه خسارت به غرفه های پیش‌ساخته، سازه و تاسیسات سالن از سوی مشارکت‌کننده میزان خسارت رأسا توسط ستاد محاسبه و وجوه آن از مشارکت کننده اخذ خواهد شد.

2 . پس از قطعی شدن ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ یک ماه قبل از تاریخ برگزاری نمایشگاه امکان تغییر نوع فضا (از غرفه پیش‌ساخته به غرفه خودساز) وجود دارد و پس از آن تاریخ، تغییر نوع فضا امکان پذیر نمی‌باشد.

۵. خروجی برقی که به شرکت‌کنندگان محترم تحویل می‌گردد قابلیت جریان 2آمپر را دارا می‌باشد و مقاومت سیم‌کشی‌های استفاده شده در غرفه ها محدود است. لذا استفاده از وسایل پرمصرف پروژکتور اضافی، وسایل نمایشی پرمصرف ممنوع است. در صورت نیاز مشارکت‌کننده باید با هماهنگی برگزارکننده مجوز دریافت نماید.

3 -درصورت نیاز به برق با توان بیش از2 آمپر و یا جریان سه فاز برای دستگاه ارائه شده در نمایشگاه شرکت می‌بایست در فرم ثبت نام این موضوع را اعلام نموده یا بصورت کتبی به دبیرخانه نمایشگاه اعلام نماید، در صورت اعلام این درخواست مبلغ1.5۰۰.۰۰۰تومان به هزینه های پرداختی اضافه خواهد گردید و شرکت متقاضی مکلف به پرداخت این هزینه می باشد.

پ)فضای داخل سالن بدون تجهیزات(زمین خام غرفه خودساز) :

فضای خام غرفه خودساز: فضایی است که به مشارکت کننده بدون داشتن تجهیزات نمایشگاهی از قبیل پنل، موکت، نور، سردرب تحویل می‌گردد و تجهیز آن بر عهده مشارکت‌کننده می‌باشد.

نکته: پس از قطعی شدن ثبت‌نام در نمایشگاه، مشارکت‌کنندگانی که نسبت به اخذ زمین خام(غرفه خودساز) اقدام نموده‌اند، می‌بایست نسبت به انتخاب پیمانکار ساخت و ساز غرفه خود از فهرست شرکت های غرفه‌سازان مجاز معرفی شده توسط مجری که در وب سایت www.imoe.ir مشخص شده اقدام نمایند.

وظایف پیمانکار ساخت غرفه

پیمانکار غرفه‌ساز می‌بایست از غرفه‌سازان مجاز معرفی شده توسط ستاد برگزاری نمایشگاه انتخاب گردد و مجوز به سایرین اعطا نخواهد شد. پیمانکار می‌بایست جهت کسب اطلاعات تکمیلی بابت اخذ مجوز غرفه‌سازی و فرایند صدور مجوز با دبیرخانه نمایشگاه تماس حاصل نماید.

1.مشارکت کنندگان یا پیمانکاران آنها که متقاضی غرفه بصورت خام می‌باشند، می‌بایست بابت ساخت به موقع غرفه، حسن انجام کار و رعایت اصول و مقررات غرفه‌سازی، عدم وارد آوردن خسارت و تخلف و تخلیه به موقع یک فقره چک با مبلغ30۰.۰۰۰.۰۰۰ریال بنام شرکت تدبیر اندیشان ایده‌بان لیان بابت ضمانت به دبیرخانه نمایشگاه تحویل نمایند در غیر این صورت اجاره ساخت و ساز به آن ها داده نخواهد شد و در صورت وارد نمودن خسارت یا عدم تخلیه به موقع و یا هرگونه تخلف با برآورد و نظر مجری نمایشگاه، شرکت مجری نمایشگاه می تواند هزینه های این تخلفات را از محل این چک برداشت نماید.

2 .شرکت کنندگان و پیمانکاران غرفه ساز موظفند کابل و تابلوهای اتوماتیک(استاندارد و مجهز به سیستم

ارت–کلیدمحافظ جان)و متناسب با میزان برق مصرفی خود را تهیه نموده و جهت انتقال برق از تابلوی اصلی

یا کابلهای ارتباطی به غرفه مربوطه ضمن هماهنگی با ستاد برگزاری و واحد برق شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر اقدام نمایند.

تذکر مهم: شرکت های متقاضی ساخت و ساز غرفه می بایست حداکثر تا 2۰روز قبل از تاریخ برگزاری نمایشگاه نسبت به ارائه طرح های سه بعدی غرفه خود اقدام نمایند.

ج)ساخت طبقه دوم در سالن اول:

مشارکت‌کنندگانی که تمایل به ساخت طبقه دوم در فضای نمایشگاهی خود داشته باشند با رعایت شرایط زیر

و تایید بخش فنی برگزارکننده و بخش فنی نمایشگاه و پرداخت هزینه مربوطه می‌توانند نسبت به ساخت طبقه دوم اقدام نمایند.

شرایط الزم برای ساخت طبقه دوم به شرح زیر می باشد:

  • توجه به شرایط فیزیکی غرفه و ارتفاع سالن و تأییدیه نهایی طرح غرفه توسط مدیر فنی
  • حداقل فضای ممکن برای طبقه همکف36متر مربع
  • مساحت طبقه دوم باید حداقل2۵ ٪ وحداکثر۵۰ ٪ ازمساحت طبقه همکف باشد.
  • ساخت طبقه دوم نباید هیچ تداخل و مزاحمتی برای سایر غرفه های همجوار داشته باشد.
  • طبقه دوم می‌بایست به صورت اکسپوز(بدون سقف)اجرا شود. انجام تسویه حساب مربوطه به ساخت طبقه دوم شرط اصلی صدور مجوز می باشد. هزینه طبقه دوم به شرح زیر محاسبه می گردد؛

هزینه طبقه دوم۵۰درصد تعرفه سالن می باشد.

کارت شناسایی و تعهدنامه حراست

1 .بابت هر غرفه12متری،2عدد کارت شناسایی به نام شرکت مشارکت‌کننده صادر میگردد.

2 .پشت کارت شناسایی شرکت‌کنندگان بر روی بند کارت کیس تبلیغاتی چاپ گردیده است که مشارکت‌کننده حق هیچگونه اعتراض به آن ندارد.

3 .کلیه مشارکت کنندگان در زمان حضور در سالن ها و محوطه نمایشگاه ملزم به استفاده از کارت شناسایی می‌باشند و کلیه عواقب عدم استفاده از کارت شناسایی به عهده شرکت‌ها می‌باشد.

4 .مشارکت‌کنندگان خارجی ملزم به اخذ مجوز تردد از ستاد نمایشگاه می‌باشد.

کارت شناسایی غرفه‌دار فضای داخل سالن

متراژ

تعداد

12مترمربع

2عدد

24مترمربع

4عدد

36مترمربع

6عدد

4۸مترمربع

۸عدد

6۰مترمربع

1۰عدد

72متر مربع به بالا

12عدد

 

 

 

مقررات عمومی ثبت نام

  • برگزار کننده حق پذیرش یا رد فرم‌های درخواست مشارکت (ثبت نام) را برای خود محفوظ می‌دارد.
  • با توجه به محدودیت‌های سالن ها از جهت انطباق با درخواست کلیه شرکت‌کنندگان، اختیار کامل جانمایی با مجری نمایشگاه می‌باشد.
  • مشارکت‌کننده مجاز به واگذاری غرفه تخصیصی یا مشارکت با شخص ثالث نمی‌باشد.
  • در صورتی که شرکت متقاضی (حتی با در نظر گرفتن تسویه حساب هزینه غرفه) تصمیم به عدم حضور در نمایشگاه داشته باشد با توجه به لطمه زدن این موضوع به سایر شرکت‌کنندگان و اعتبار نمایشگاه مجری مختار به جایگزینی متقاضی دیگر در این فضا و یا هرگونه تصمیم‌گیری دیگری می‌باشد و شرکت متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.
  • در صورتی که شرکت متقاضی حتی با در نظر گرفتن تسویه حساب هزینه غرفه(در ایام برگزاری نمایشگاه) در غرفه به هر دلیل حاضر نباشد، از آنجایی که این امر سبب لطمه خوردن به کیفیت نمایشگاه می شود، ستاد برگزاری مجاز به قرار دادن متقاضی در لیست سیاه بوده و متقاضی برای مدت 3 سال از حضور در نمایشگاه محروم خواهد شد.
  • در صورت عدم رعایت قانون و نظم و اقدام به اختلال در نظم نمایشگاه، ستاد برگزاری مجاز به قرار دادن شرکت اختلال کننده در لیست سیاه بوده و متقاضی به مدت 3 سال از حضور در نمایشگاه محروم خواهد شد.
  • مشارکت‌کنندگانی که مایلند به نحوی کارکرد ماشین آلات خود را بصورت عملی نمایش دهند باید موافقت کتبی برگزارکننده را کسب نمایند و میزان برق مصرفی را به اطلاع برگزارکننده برسانند و در هر حال مشارکت کننده مسئول جبران کلیه خسارات ناشی از کارکرد ماشین آلات خود به شخص ثالث یا برگزارکننده می‌باشد.
  • فعالیت ماشین آلات آلاینده به صورت متناوب در هر2 ساعت 1۵ دقیقه امکان پذیر می باشد.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری کالا در ساعات بازدید و ایام قبل از افتتاح و بعد از اختتامیه نمایشگاه بعهده مشارکت‌کننده بوده و پس از پایان ساعت کار روزانه نمایشگاه و در ساعات غیر بازدید که درهای سالن قفل و پلمپ می‌گردد، حفظ و نگهداری کالا بعهده نمایشگاه می‌باشد.
  • صاحبان ماشین‌آلات سنگین در زمان ثبت نام موظف به هماهنگی کامل برای نحوه حمل ماشین‌آلات به غرفه دو هفته قبل از افتتاح نمایشگاه با برگزارکننده می‌باشند. در غیر این صورت چنانچه امکان انتقال دستگاه مربوطه به محل غرفه موجود نباشد مسئولیتی بر عهده برگزارکننده نخواهد بود.
  • نگهداری و انباشت مواد اشتعال زا در داخل سالن و غرفه ها ممنوع است. در صورت نیاز به استفاده از مواد اشتعال‌زا برای فعالیت‌های نمایشی مشارکت‌کننده باید با مسئول سالن مستقر در نمایشگاه هماهنگی نموده و مجوز کتبی دریافت نماید.
  • وسایل تبلیغاتی مشارکت کننده باید در محدوده غرفه اختصاص یافته ارائه شود، نصب هر گونه وسایل تبلیغاتی و پلاکارد پس از کسب موافقت کتبی برگزارکننده و پس از پرداخت هزینه های مربوطه امکان پذیر می‌باشد.
  • فروش کالاهای ارائه شده در غرفه در دوران برگزاری نمایشگاه ممنوع است.
  • مذاکره و انعقاد قرارداد فروش در دوران نمایشگاه بلامانع بوده لیکن انتقال کالابه خارج از غرفه پیش از اتمام نمایشگاه ممنوع می‌‌باشد.
  • در طراحی کل نمایشگاه(فضای سرپوشیده)و تخصیص غرفه ها به مشارکت کنندگان، برگزار کننده با حفظ مصالح عمومی نمایشگاه و نیز حقوق سایر شرکت‌کنندگان دارای اختیار تام بوده و مشارکت‌کننده نمی‌تواند نسبت به محل اختصاص یافته اعتراضی داشته باشد.
  • بر اساس مقررات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر، رعایت حجاب و حفظ شئونات اسلامی در طول مدت نمایشگاه الزامی است و در صورت عدم رعایت حجاب توسط شرکت‌کنندگان یا پرسنل ایشان، برگزار‌کننده یا مسئولین شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر مجاز به جلوگیری از ادامه فعالیت شرکت‌کننده و یا هر اقدام قانونی دیگر می‌باشند.

حضور بانوان در غرفه صرفا با رعایت حجاب امکان پذیر است.

  • برگزارکننده مجاز به عکسبرداری و فیلمبرداری از غرفه های نمایشگاهی می‌باشد.
  • در طول برگزاری نمایشگاه، حمل و نقل لوازم سبک مورد نیاز مشارکت‌کننده به داخل محوطه نمایشگاه فقط صبح ها قبل از شروع کار نمایشگاه امکان‌پذیر است. در ساعات برگزاری نمایشگاه، تردد خودروی مشارکت کننده در محوطه نمایشگاه ممنوع است.
  • مشارکت در این نمایشگاه تابع مقررات و شرایط عمومی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

 

 

شرایط و ضوابط بیمه:

  • شرکت‌کنندگان در نمایشگاه ملزم و موظفند کالاهای نمایشی خود را قبل از ورود به نمایشگاه و تا حداقل سه روز پس از اتمام نمایشگاه نزد یکی از شرکت‌های بیمه, بیمه کامل نمایند تا در صورت بروز خسارت احتمالی جبران گردد، بدیهی است ستاد برگزاری هیچگونه مسئولیتی در خصوص شرکت‌هایی که کالاها، ماشین‌آلات و پرسنل خود را بیمه ننموده باشند، بر عهده نخواهد داشت.
  • مشارکت‌کنندگان مکلفند خسارات ناشی از آتش سوزی, سرقت و … را که در نتیجه فعالیت یا اعمال کارکنان آنها در داخل غرفه یا محل نمایشگاه به ماشین‌آلات، تجهیزات و دکوراسیون غرفه و کالاهای نمایشی دیگران و بازدیدکنندگان وارد می شود را جبران نمایند.
  • شرکت‌کنندگان همچنین مسئول اتفاقات و تصادفاتی هستند که برای کارگران غرفه هنگام حمل و نقل کالابا ماشین آلات و غیره بروز می کند و ستاد برگزاری نمایشگاه مسئولیتی در قبال پرسنل و کارگران مشارکت‌کنندگان برعهده نخواهد داشت.
 

فسخ درخواست:

  1. با توجه به اینکه فسخ خدمات درخواستی علی‌الخصوص فسخ تخصیص فضای نمایشگاهی مشکلات عدیده‌‌ای را برای برگزارکننده و سایر مشارکت‌کنندگان ایجاد می‌نماید، لذا خواهشمند است پس از قطعی شدن تصمیم خود مبنی بر حضور در نمایشگاه نسبت به ارائه درخواست و واریز وجه اقدام نمایید، در غیر این صورت فسخ درخواست پس از پیش پرداخت و یا پس از قطعی شدن ثبت نام و واریز وجه امکان پذیر نمی‌باشد و مشارکت کننده با امضای فرم ثبت نام یا واریز وجه حق هر گونه اعتراضی از خود سلب می‌نمایند.
  2. با توجه به اینکه مسئولیت کامل جانمایی برعهده ستاد برگزاری می‌باشد عدم قرارگیری در جای مناسب دلیل موجهی جهت عدم حضور یا فسخ درخواست نمی‌باشد.
  3. تعیین تاریخ دقیق برگزاری و همچنین ساعات برگزاری براساس تشخیص مجری نمایشگاه می باشد و در صورت تغییر تاریخ نمایشگاه امکان فسخ ثبت‌نام وجود ندارد.
  4. در صورت ایجاد حالت قوه قهریه(فورس‌ماژور) مانند جنگ، تحریم، سیل، زلزله، اپیدمی های بیماری و غیره برگزارکننده تاریخ برگزاری را برای زمان مناسب تغییر می‌دهد و در صورت عدم امکان برگزاری نمایشگاه بصورت مطلق در زمان دیگر3۰درصد کلیه مبلغ ثبت نام به مشارکت کننده عودت داده می‌شود. اگر حالت قوه قهریه(فورس‌ماژور) در دو روز قبل یا در زمان برگزاری نمایشگاه اتفاق بیفتد نمایشگاه بعنوان برگزار شده اعلام می‌گردد و هیچگونه مبلغی عودت داده نمی‌شود. مشارکت‌کننده حق هر گونه اعتراضی از خود سلب می‌نمایند.
 

مقررات ارزی و ریالی

مشارکت‌کنندگان داخلی ریالی مجاز به نمایش کالا و محصولات خارجی یا استفاده از پوستر و نام شرکت خارجی نمی‌باشند. در صورت عدم رعایت این نکته، شرکت‌کننده ملزم به پرداخت اجاره بها غرفه به صورت ارزی بر اساس تعرفه شرکت کنندگان خارجی خواهند بود.

نرخ تسعیر ارز با هماهنگی بخش مالی ستاد بر اساس نرخ روز ثبت‌نام خواهد بود.

شرکت‌های ارائه دهنده خدمات یا محصولات ارزی علاوه بر مبلغ ریالی ملزم به پرداخت مبلغ ثابت۵۰۰ دلار برای کل فضای درخواستی می‌باشند.

در صورتیکه مشارکت کننده در بخش ریالی ثبت‌نام نمایند و در زمان برگزاری نمایشگاه اقدام به نمایش محصول/خدمات/ پوستر/بنر مرتبط با محصولات یا خدمات شرکت خارجی به جز محصولات یا خدمات تولیدی شرکت خود اقدام نمایند و آن محصول/ خدمات/ پوستر/ بنر /کارت ویزیت/ بروشور/ کاتالوگ و… مشمول بخش ارزی باشد مشارکت‌کننده متعهد و ملزم به پرداخت کلیه هزینه ها و سایر جرائم افزوده شده3۰ درصد به مبلغ ارزی مربوطه خواهد بود.

طبق تعرفه نمایشگاه هزینه فضای ارزی معادل مبلغ ثابت۵۰۰دلار  به علاوه هزینه ریالی برای کل فضای اختصاص داده شده می‌باشد.

در صورت عدم رعایت مقررات ارزی ریالی نمایشگاه توسط مشارکت کنندگان و تشخیص کمیته ارزی ریالی ستاد برگزاری نمایشگاه ، مشارکت کننده موظف به پرداخت هزینه های غرفه خود بر مبنای غرفه ارزی بوده و حداکثر24ساعت پس ازابلاغ کتبی ستاد برگزاری می‌بایست با برگزارکننده تسویه حساب نماید، بدیهی است در غیر اینصورت غرفه مشارکت کننده توسط برگزارکننده تعطیل و پلمپ شده و مشارکت کننده حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت و هزینه‌های پرداخت شده عودت داده نخواهد شد.

 

 

ساخت، آماده سازی و آرایش غرفه:

  • شرکت‌هایی که متقاضی فضای بدون تجهیزات (زمین خام-خودساز ) می‌باشند می‌بایست نسبت به رعایت موارد زیر اقدام نمایند.
  • نقشه های اجرایی غرفه هایی که توسط مشارکت‌کننده اجرا می‌شود باید به تایید ستاد برگزاری نمایشگاه رسیده و مجوز ساخت دریافت نمایند. آخرین مهلت ارائه تضامین و اخذ مجوزهای الزام مطابق مقررات ستاد برگزاری نمایشگاه، حداکثر تا دوهفته قبل از برگزاری نمایشگاه می باشد بدیهی است به ازاء هر روز تأخیر در اخذ مجوزهای لازم مبلغ 10،000،000 ریال جریمه تأخیر به شرکت مربوطه تعلق خواهد گرفت.
  • ستاد برگزاری نمایشگاه جهت رعایت مسائل فنی، طراحی و غرفه‌آرایی محق به انجام هرگونه تغییر در طرح های ارائه شده می‌باشد. در صورتی که شرکت‌کننده تغییرات طرح را رعایت ننماید، ستاد برگزاری حق دارد نسبت به تخریب ساخت و ساز غرفه اقدام و هزینه‌های مربوطه را از مشارکت کننده اخذ نماید.
  • کلیه عملیات ساخت اسکلت غرفه‌ها نظیرجوشکاری، نجاری و غیره در داخل سالن‌های نمایشگاه ممنوع میباشد و قطعات لازم برای ساخت غرفه ها می‌بایست به صورت آماده جهت مونتاژ و نصب وارد سالن نمایشگاه گردند، بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق برگزارکننده میتواند نسبت به قطع برق و تعطیل نمودن ساخت و سازاقدام نماید.
  • تحویل سالن به منظور شروع مونتاژ و برپایی غرفه های خودساز (خام) و ورود ماشین آلات‌سنگین چهار روز قبل از تاریخ برگزاری نمایشگاه خواهد بود. آخرین مهلت اتمام عملیات مونتاژ و برپایی غرفه‌های خودساز 24 ساعت قبل از برپایی نمایشگاه می‌باشد. بدیهی است به ازاء هر ساعت تاخیر و دیرکرد در برپایی غرفه، مبلغ ده میلیون ریال از شرکت مربوطه اخذ خواهد گردید.
  • آماده‌سازی، آرایش غرفه ها و چیدن کالا باید تا ساعت00:22 روز قبل از افتتاح نمایشگاه تکمیل و به اتمام رسیده باشد و کلیه وسایل اضافی و صندوق‌های خالی از محوطه نمایشگاه خارج شده باشد. در غیر این صورت شرکت‌کننده موظف است به ازای هر ساعت دیرکرد مبلغی معادل ده میلیون ریال را به عنوان خسارت پرداخت نماید. بدین منظور، کلیه شرکت‌کنندگان ملزم به تحویل تضمین قانونی مربوط به این موضوع از طریق خود یا پیمانکار خود به ستاد برگزاری همزمان با تایید طرح توسط برگزارکننده می‌باشند. بدیهی است در صورت هرگونه دیرکرد یا وارد آوردن خسارت، ستاد برگزاری خسارات وارده را از شرکت مربوطه دریافت خواهد نمود و مشارکت کننده یا پیمانکار وی حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.
 

تبلیغات و عکاسی:

  • انجام هرگونه تبلیغات در محوطه نمایشگاه و خارج از غرفه های اختصاصی مشارکت کننده، پس از هماهنگی و کسب مجوز از برگزار کننده و ستاد برگزاری نمایشگاه مجاز می باشد. بدیهی است مشارکت کنندگانی که بدون کسب مجوز نسبت به انجام تبلیغات در محوطه نمایشگاه اقدام نمایند متعهد خواهند بود علاوه بر پرداخت هزینه های تبلیغات مطابق تعرفه های ستاد برگزاری نمایشگاه، نسبت به پرداخت جریمه به ستاد برگزاری اقدام نمایند.
  • هرگونه عکسبرداری و فیلمبرداری از محوطه نمایشگاه و داخل سالن‌ها پس از کسب مجوز از ستاد برگزاری نمایشگاه مجاز می‌باشد.
 

خروج کالا

  • خروج کالا از محوطه نمایشگاه در طول مدت برگزاری نمایشگاه ممنوع میباشد. لذا مشارکت‌کنندگان از آوردن اقلام غیر ضروری اجتناب نمایند.
  • در پایان نمایشگاه، مشارکت کننده فقط با پرداخت کلیه صورتحساب های مربوط به دوران برگزاری نظیر جریمه ارزی-ریالی، خسارات وارده و… و اخذ برگه تسویه حساب‌نهایی و برگه خروج می‌تواند کالای خود را از داخل سالن محل نمایشگاه و محوطه نمایشگاه خارج نماید. لذا از کلیه شرکت کنندگان تقاضا می‌شود بمنظور تسهیل و تسریع در خروج از محوطه برای تسویه حساب کامل، قبل از پایان نمایشگاه اقدام نمایند.
  • مشارکت کنندگان باید از ساعت00:17روز پایانی نمایشگاه نسبت به بسته بندی، خروج کالاهای سبک و تخلیه غرفه های اختصاصی خود اقدام نمایند. همچنین مشارکت‌کنندگان می‌بایست یک روز بعد از اتمام نمایشگاه نسبت به خروج کالاهای سنگین خود اقدام نمایند. (کالاهایی که برای خروج نیاز به ماشین آلات و جرثقیل و لیفتراك دارند). بدیهی است در صورت عدم توجه به این نکته و پس از پایان مهلت مقرر، برگزارکننده راسا ً به تخلیه غرفه اقدام نموده و در خصوص خسارات وارده و یا فقدان کالا هیچگونه اعتراضی نخواهند داشت.
  • در زمان تخلیه و خروج کالا کلیه مسئولیت ها(مفقود شدن کالا، خسارات وارده به کالاو تجهیزات نمایشگاهی(به عهده مشارکت‌کننده بوده و ستاد برگزاری هیچگونه مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.

 

 

حوادث غیر قابل پیش‌بینی

  • در صورت بروزهرگونه حادثه‌ای خارج از اختیار و کنترل برگزارکننده مانند جنگ، زلزله ، سیل و همه‌گیری و اپیدمی بیماری و سایر حوادث طبیعی که منجر به عدم برگزاری، تاخیر یا افزایش دوره برگزاری نمایشگاه شود، برگزار کننده در جهت حفظ منافع مشارکت کننده اقدام می‌نماید و شرکت‌کننده مجاز به‌ اعتراض یا استرداد وجوه پرداختی نخواهد بود.
 

تاریخ های مهم

ثبت نام اولیه

اردیبهشت 1403

شروع پیش ثبت نام

72 ساعت(3روز کاری) پس از دریافت پیش‌فاکتور

واریز هزینه

مدارك تکمیلی

یک ماه قبل از برگزاری رویداد

ارسال اسامی و عکس غرفه‌داران

فرم حراست

ارسال پاسپورت مشارکت‌کنندگانی که میهمان

خارجی دارند

مراحل اجرایی

یک ماه قبل از برگزاری رویداد

اخذ مجوز غرفه سازی

اخذ مجوز انشعاب برق

چهار روزقبل از برگزاری رویداد

تحویل غرفه

اولین روز برگزاری رویداد

تحویل کارت سینه

آخرین روز رویداد بعد از ساعت 17:00

جمع آوری غرفه وخروج کالاهای سبک

ساعت 09:00 روز بعد از اتمام رویداد

جمع آوری غرفه و خروج کالاهای سنگین

 

نکات مهم

  • هزینه‌های ناشی از وارد آوردن خسارت در موقع خروج یا ورود کالا، برپا کردن غرفه، برچیدن غرفه که از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه گزارش گردد، به عهده شرکت‌کننده بوده و می‌بایست تمام و کمال پرداخت گردد.
  • چنانچه بنا به هردلیلی کمیته ارزی-ریالی ستاد برگزاری نمایشگاه فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت‌کننده را ارزی تشخیص دهد مشارکت‌کننده باید تمامی هزینه‌ها را تمام و کمال براساس تعرفه‌ای ارزی حداکثر تا 24 ساعت پس از ابلاغ کتبی ستاد برگزاری به مشارکت کننده، پرداخت نماید. در صورت جریمه شدن، هزینه ریالی پرداختی ضبط و کلیه هزینه ها می‌بایست براساس تعرفه های ارزی پرداخت گردد.
  • باتوجه به اینکه مسئولیت کامل جانمایی برعهده ستاد برگزاری می باشد عدم قرارگیری در جای مناسب دلیل موجهی جهت عدم حضور یا فسخ درخواست نمی باشد.
  • چنانچه شرکت کننده تصمیم به فسخ قرارداد و عدم شرکت در نمایشگاه را داشته باشد طبق قوانین و مقررات اقدام خواهد شد و مشارکت‌کننده حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
  • کلیه حقوق مربوطه به جانمایی و واگذاری فضاهای نمایشگاهی کاملا دراختیار ستاد برگزاری می باشد و مشارکت‌کنندگان حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.
  • شرکت‌کنندهای که تمایل به داشتن فضای خام برای غرفه‌سازی دارد می‌بایست تضامین ساخت غرفه، حسن انجام کار، تخلیه به موقع را طبق قوانین و مقررات پرداخت نمایند.
  • معرفی پیمانکار به صورت کتبی و اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت غرفه از ستاد برگزاری حداکثر تا دو هفته قبل از شروع برگزاری رویداد می باشد. بدیهی است به ازاء هر روز تأخیر در اخذ مجوزهای الزام مبلغ 4،000،000ریال جریمه تأخیر به شرکت مربوطه تعلق خواهد گرفت.
  • این شرکت با مطالعه تمامی موارد مندرج در این قوانین ومقررات، ضمن قبول آن متعهد می گردد کلیه قوانین و مقررات مذکور را رعایت و هرگونه عواقب ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات به عهده این شرکت می باشد و ستاد برگزاری هیچگونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.